We dachten in het Gasthof te eten maar blijkbaar is het dins-én woensdag rustdag. Misschien ook goed gezien de reviews. We zijn maar blijven staan vermits we op doorreis waren. Staanplaatsen zijn wel scheef maar op blokken nog goed te doen.

• april 2022

Het plein is ongelijk en ligt aan een drukke weg, en de neonlichten in de onderdoorgang ernaast zijn vervelend. De kwaliteit van het eten in verhouding tot de prijs is helaas helemaal niet. Dat kan het vriendelijke personeel niet goedmaken. We zullen zeker niet terugkeren naar deze plek

• april 2022

Gasthof Hörterer Der Hammerwirt