Vriendelijk ontvangst, deze mensen doen hun werk liefde en dat stralen ze ook uit. De camping staat direct aan een mooi meer en is voorzien van een goed restaurant. Met de hond kun je er fijn wandelen, ook is er een apart zwemstrand voor de viervoeter. Wij raden deze camping zeker aan.

IngeGerard

Een rustige supercamping in een bosrijke omgeving. Op de hoge plaatsen is het sanitair prima. Voor de actievelingen: in de omgeving heb je goed uitgepijlde fiets- en wandelroutes.

Dionne&Dick

We hadden een grote plaats aan het meer , nr 100. Plaatsen lopen af , blokken nodig. Prachtig uitzicht, heerlijk rustig. Wandeling rond het meer is aanrader.

Ferienpark Perlsee