• augustus 2021

niet gaan staan !!!! 20 euro betaald we kwamen laat aan er waren pensions voor jeugd met paarden je staat op een mooi plekje waar 2 campers zouden kunnen staan maar er lag een dikke bult scherp zand er was geen gelegenheid om te douchen ivm Corona

Keesenmarian

Beste gast, het spijt ons dat u teleurgesteld bent. Zoals je zelf al schreef, kwam je 's avonds laat aan zonder voorafgaande verwittiging. Daarnaast hebben we u bij aankomst geïnformeerd dat onze enige parkeerplaats inclusief de badkamer met douche al bezet is en hebben we u vriendelijk aangeboden om uw mobiel bij ons te parkeren en een toilet te gebruiken. We parkeerden hiervoor zelfs drie extra voertuigen. De mogelijkheden werden u getoond en de site werd geïnspecteerd VOORDAT u besloot hier te blijven. Door de zeer moeizame communicatie met u heeft u waarschijnlijk niet begrepen dat wij toch niets voor uw hond in rekening hebben gebracht en dat wij al een korting van de normale totaalprijs hebben afgetrokken. Wij wensen u het allerbeste voor uw toekomstige reizen.

• augustus 2021

Nog geen foto's