Prima camperplaats midden in Berlijn. Op de fiets alles goed bereikbaar. Vriendelijke ontvangst. Sanitair voldoet. Leuk om hier vandaan Berlijn te ontdekken.

Auke59

Camperplaats in centrum Berlijn. met de fiets 4km naar centrum. Je staat wel dicht bij elkaar maar ja, zo dicht in het centrum is ook wat waard. Prijs hoort daar bij. Sanitair voldoet voor ons, het was bij ons goed schoon.

Jan-en-Manny

Parkeerplaatsen oké. Sanitaire voorzieningen - veel te weinig. Hygiëne oké. Betalen met kaart niet mogelijk. Wij geven de voorkeur aan de parkeerplaats in Tegel. ook al zijn de ritten naar de stad langer

Wohnmobil Oase