• oktober 2021

Wij hebben hier 1 nacht op de camping gestaan op onze heenreis naar Italië. De toiletten en douches zijn verwarmd. en dat is heerlijk in oktober. Wij hebben hier 1 nacht gestaan met 4 personen voor 34,00 euro. Erg vriendelijke eigenaar, en een erg leuk restaurantje bij de camping.

• augustus 2021

• augustus 2019

Familie camping met vele faciliteiten inclusief restaurantje en zwembadje. Mooie ruime plaatsen. Je hoort soms de autoweg. Voor camper, twee personen, hondje en stroom 28 euro. Wij blijven een dag maar het is camping waar ook meerdere dagen kunt vertoeven.

• oktober 2021

• augustus 2021