Prima camping, goede voorzieningen. Prijs wijkt flink af van de aangegeven prijs:wij betaalden voor camper met 2 personen incl stroom €32. Dat is wel een pittige prijs voor één rustige omgeving.

• september 2021

Vriendelijke ontvangst met net sanitair en douche. Rustige en landelijke ligging. Prima tussenstop voor 1 nachtje op weg naar Oostenrijk.

• september 2019

Op weg naar Oostenrijk zochten we een plekje voor de nacht. We dachten even na Kassel langs de fulda te gaan staan. Toch maar niet, de autobahn passeerde op 100 meter. Dan maar 16 km verder. Camping am bauernhof, prima vertoeven. Rustig, schoon, ruime plekken. Omgerekend 22 euro per nacht.

• september 2021

• september 2019