prima plek om even te staan. sanitair wat verouderd maar schoon en functioneel. hardwerkende mensen die nog volop aan het opknappen zijn. Nederland sprekend.

postmaatjes

Wij kwamen op zaterdag aan en we kregen nog een plek terwijl het, volgens de eigenares, vol (geboekt) was. De plaatsen zijn ruim. De voorzieningen zijn goed, het sanitair verouderd, maar wel schoon. we bleven 2 dagen. We hebben Frankfurt bezocht op de fiets, via de fijne fietspaden langs de Main.

• Gerhard-Becker-Straße 400

63075, Offenbach am Main, Duitsland