prima plaats, mooi gelegen aan de Main. Schoon sanitair. Vriendelijk ontvangen, ook naar sluitingstijd. Met de fiets 11km langs de Main naar centrum Frankfurt. 2nachten inclusief stroom, 2pers. 71,00.

Sofia3

Eigelijk geen ster....maar 1 voor de moeite. Wat ontzettend onvriendelijk!! Geen woorden voor.

We zijn op deze plek geweest in augustus 2023, we betaalden 50 € in vier met een busje. Betaalde warme douches. lijkt op opslag. Zeer slecht onderhouden, maar de ligging is prachtig, direct aan de rivier. Met de nabijgelegen metro kun je de stad bereiken.

Camping Mainkur