Mooie idyllische camperplaats met 4 campers die in de lengte op te stellen zijn en 8 loodrechte staanders voor 7 euro 24 uur Dichtbij de stad, dichtbij het fietspad en dichtbij winkels... Best wel oké voor een overnachting (Y)

ClausIsi

Prima cp. op ca 100meter van de doorgaande weg . De supermarkt EDEKA en ALDI op 75 meter van de cp. waar je overigens geen zicht en last van hebt. Een vriendelijk man van de gemeente inde de €7,-- . de Werra radweg loopt ca. 200meter achter de cp.

• september 2020

Ik was daar en ervoer een ondenkbaar onbeleefde en brutale tuinman, jammer, ik was altijd graag in Wanfried, maar deze plek zal me niet meer zien. Misschien moet de administratie erover nadenken.

• september 2020

• In der Werraaue