heel vriendelijk ontvangen. maar wij vonden rare plaats indeling. ook kwamen er zo n 5 a 7 plaatsen met tenten en jongeren. niet echt rust dus wij wilden weer gaan en kregen netjes ons geld terug. volgende keer beter misschien

Divan

Wij werden zeer vriendelijke ontvangen door eigenaars en mochten zelf de plaats bepalen aan de oever van de Weser waar we een zeer ruime plaats hadden met een weids uitzicht Sanitair is gedateerd maar schoon Veel fietsroutes langs beide oevers van de weser Restaurant op loopafstand

Camping Weissehütte