de camper plek is ook aan de overkant. er komt heel veel jeugd af en aan. het is geen fijne plek om hier te staan. wij voelde ons niet veilig en zijn weggereden

M.1990

Een eenvoudige parkeerplaats aan het water. Aan de overkant is het stadsgedeelte, bereikbaar via voetgangers- en fietsbrug. Aan een grasveld met wat bomen. Rustig. Wat onverzorgde indruk. We voelden er ons naar de avond toe niet zo veilig en zijn vertrokken.

• mei 2022

Nog steeds een mooie plek om te staan. Rustig aan de Peene aan de overkant van de stad. Groene omgeving. Eenvoudige binnenstad, goed beloopbaar.

• mei 2022

• Werftstraße 13