• augustus 2021

's Ochtends als je slaapt, deelt Velvet parkeerkaarten uit, ook al hebben we een parkeerkaart van 15 euro gekocht. nooit meer.

• juli 2021

Overnachten is verboden op de grote parkeerplaats. Na betaling van het 24 uur tarief wel op open stuk links achter de service zuil. Mooi uitzicht op open grasvlakte.

• juni 2021

Vroeger een prachtige plek sinds 2021 "Kamperen" verboden! Het is zo ingedeeld dat er zelfs geen stoel kan worden neergezet. Wij zijn hier 5 jaar. Vandaag de laatste keer! De veiligheidsdienst was zeer nadrukkelijk aanwezig!

• augustus 2021

• juli 2021