Mooi en schoon sanitair, duin over en je staat op een bijna leeg strand. Wij hadden geluk met een grote rustige plek voor een camper en een tent. Veel plekken zitten dicht op elkaar en dan zou m'n ervaring wel eens anders geweest kunnen zijn.

• september 2021

Een dure camping, zeker als je geen asci kaart hebt. Een NKC kaart accepteren ze niet. Toiletgebouw en douches worden 3x daags schoongemaakt door extern bedrijf. Je moet iets regelen als je vroeg weg wilt. Receptie en vuilcontainers gaan pas om 9.00uur open.

• september 2019

6/9/19 om 3uur is de camping vol en kunnen we alleen op een zand parkeerplaats met elektrisch staan.

• september 2021

• september 2019