Super aardig en vriendelijk, zodat je kunt genieten van je vakantie. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en heel rustig!!! Wij komen graag terug. Herfst familie

Bodiwomo97

Zeer mooie, rustige en natuurlijke plek met schaduwrijke, gedeeltelijk schaduwrijke en zonnige plaatsen. De ontvangst door de terreinwachter was erg aardig en vriendelijk 😊 👍. Prijs per nacht voor de staanplaats inclusief 2 volwassenen en elektriciteit van €28 is redelijk. We komen zeker terug!

sigibo

locatie goed! Prijs astronomisch € 46,4 per nacht voor 2 personen. campers en stroom.

Camping Havelperle