De plaats is echt prima. Winkel voor medische artikelen was altijd erg schoon. WLAN een ramp, het strand bij de Teufelsschlucht is niet aan te raden. 87 steile trappen leiden naar het strand, alleen stenen op het strand. Conclusie camping goed, de rest "nulpunten"

Jutta-u.-Nico

CP alles aanwezig, dichtbij strand en haven neem we de fiets mee, goede WiFi en restaurant aanwezig, Rerik zelf vinden wij niets bijzonders, maar voor enkele fiets of wandel tochten is het oké stroom met automaat en zelfs voor de tv zijn er aansluitingen

• mei 2022

Een nacht op het camperveld naast de camping gestaan en een nacht op de camping zelf. Goed te doen, nette voorzieningen e.d.. Echter bij vertrek kregen we een rekening van ruim € 35,- voor het gebruik van stroom van 1 nacht op de camping.

• mei 2022

Wohnmobilpark Ostseebad Rerik