Vriendelijke ontvangst, zelfs zonder registratie, Marlene de telefoniste heeft altijd een open oor! Honden welkom, op elk moment om het dagelijkse leven te vertragen!!!! Alles perfect :)))))

Appenzeller

We waren op 30./31.7. daar. Geweldige plek, aardige operator, prijs is goed. Dat is hoe het moet zijn. We komen graag terug.

ww30855

Je verwacht het niet als je komt aanrijden, maar een mooie plek op gras aan de rivier. Je krijgt ruimte om je eigen plek te kiezen, toiletten, douches schoon en netjes. Alles eenvoudig en met zorg gedaan. vriendelijke beheerster, broodjes in de ochtend.

PeeneCamp Wolgast