Mooie plek inderdaad, maar zonder stroom moesten we wel €50,= betalen voor 2 nachten met 2 personen!

dickmo

Dit is wat wij zoeken: kleinschalig, rustig, leuke plek en aardige mensen. Dat vind je hier allemaal. Aan een kleine jachthaven op 8 km van Peenemunde. Aanrader.

JosGiel

Bezocht juni 23. Prima camperplaats, in jachthaven, vriendelijke beheerders. Toegang via pittoreske weggetjes. Wasmachine en droger (a 4€ per beurt). Prima uitgangspunt voor bezoek aan musea in Peenemunde. Vuilwater aflaten via bak met slang.

Parking am Zecheriner Hafen