Van de camping zelf moet je niet veel verwachten (vervallen) maar aardige beheerders, mooi en schoon sanitair en een paar mooie plekken voor campers. Verder prima om de omgeving te verkennen en voor rust.

• augustus 2021

we hebben een geweldig weekend gehad met onze grote hond op deze super geweldige camping. Puur enthousiasme voor de ligging van de plek, het schone sanitair en de vriendelijkheid die ze ons toonden. Geweldig voor kampeerders.

• oktober 2020

Kamperen zoals het hoort midden in een prachtig bos met Alexandra en Michael als lieve gastheren. Het is een genoegen, en we komen altijd graag een weekend terug naar “ons” stukje aarde. Anke en Andreas

• augustus 2021

• oktober 2020