• mei 2019

Deze camperplaats is een klein, druk parkeerterrein en een werkplaats van een camperplaats en een opslagruimte. Er was GEEN ruimte voor ons om te parkeren. Ik weet niet hoe de eigenaar het kan verantwoorden om € 5 te nemen ... let wel ... je zou € 5 betalen om weg te komen.

• maart 2019

wij waren hier in oktober 2018 en vonden het een prima plek. oke alles kan misschien iets opgeruimder maar t was heerlijk rustig, centraal en onze hond kon ook loslopen.

• juli 2018

zijn het roerend eens met de vorige beoordeling. wij hebben gezien en meteen rechtsomkeer gemaakt. Dit moet uit de app worden verwijderd!

• mei 2019

• maart 2019