groot grasveld tegen een camping aan met vaste plaatsen. opzich goed maar wel rommelig. het sanitair was keurig maar in die vier nachten dat wij er hebben gestaan niet schoon gemaakt. wel een mooie locatie om te fietsen of wandelen en met mooi weer op het strand.

hooghiemstra

sanitair gebouw nieuw, maar wordt niet iedere dag schoongehouden. douche 3 euro. minder kan niet helaas. toch een mooie plaats, dicht bij een zwemmeer en vele fietsroutes. wij komen terug.

• november 2022

mooie omgeving m.n. voor fietsers. kletterwald voor de kinderen en meerdere restaurants op loopafstand. ook het strand is op loopafstand. verder erg rustig. eigenaar is ook eigenaar van het restaurant, goede duitse keuken vriendelijke bediening, honden toegestaan

• november 2022

Campingplatz Deeken