het hele terrein is verkocht aan een albanese investeerder sinds 01-01-2024 camping moet geruimd worden voor nieuwbouw vakantie huizen, Döpke of Deeken is een mooi alternatief denk ik

buscamperFritsPetra

bij aankomst een erg onvriendelijke vrouw. toen ze hoorde dat we 1 nacht wilden boeken had ze geen plaats. we wilden even naar het toilet moesten daar 5 euro voor betalen. de toiletten waren erg smerig met braaksel en ontlasting. denk dat het een opgegeven camping is.

• oktober 2020

Groot grasveld bij de speeltuin. Rustig 's nachts, geen service. Startpunt voor mooie fietstochten.

• oktober 2020

Nog geen foto's