Hannes Weserblick

Hameln, Landkreis Hameln-Pyrmont, Nedersaksen, Duitsland

• juli 2024

Met gevoel is de ruimte optimaal ingericht. De plaatsmarkering is niet gemakkelijk te zien. De meeste plaatsen zijn licht hellend. Alle systemen werken. Dank aan alle “zorgverleners”

CW-H

Goede overnachtingsplek op een parkeerplaats. Op loopafstand van het historisch centrum. Het was ‘s nachts rustig en we voelden ons veilig. Buiten betaalde stroom( €2,- voor 8 uur) waren er geen voorzieningen

den-Ridder

wij waren op doorreis en hadden Hameln uitgekozen als halte. rustig, wel veel andere mobilhomes, maar dat was niet erg, geen last van en wij voelden ons veilig. tegen betaling stroom en water. dichtbij het centrum.

• juli 2024

Hannes Weserblick