Geweldige plek voor een tussenstop, maar misschien ook wel voor meerdere dagen. Verblijf is gratis als je eet in het restaurant, waar de medewerkers erg aardig en de prijzen schappelijk zijn. Stroom en douche voor een kleine bijbetaling. Ik ga deze plek onthouden.

ZwerfkatF

Prachtige plek op doorreis naar Denemarken. Heerlijk gegeten met bediening door vriendelijk, behulpzaam personeel. Al het andere is al gezegd.

Bakhout

De volle 5 sterren van mij, een heerlijk rustig verblijf. Vriendelijk personeel van het hotel, prachtig schone faciliteiten, echt een gunstige locatie bij het passeren.

Restaurant Ripken