• september 2022

Prima plek smalle toegang,wij zijn 9 mtr,rustige plek water is beschikbaar tegen betaling! Met leeg toilet hierheen 1 nachtje,wandelen even naar het dorp aardige dame.

• juli 2020

Mooi gelegen plek, ruim, iets verhoogd maar wel zonder enige faciliteiten. Aanmelden in restaurant waar je goed kunt eten en waar eventueel een toilet is. Voor € 5 helemaal prima. Van hieruit kun je de oude Oost-West grens fietsen maar het is wel even zoeken. Supermarkt op loopafstand.

• september 2022

• juli 2020