gerd243

helaas geen plaats meer voor campers hoewel de borden er nog wel staan. het pontje werkt nog wel.

GuidovdT

Hallo GuidovdT, we begrepen eerst niet wat het probleem was. Maar nu denken we dat het een misverstand is. De staanplaatsen zijn beschikbaar. En ook de douches en toiletten zijn in bedrijf. Alleen op de automaat staat een bordje "Out of order". Dat is waarschijnlijk wat je bedoelde. Maar alleen de machine was bedoeld. Het spijt ons ten zeerste. We wensen je nog een goede reis. Groetjes Mike

nou, wanneer je ‘t hebt over een prima plek, dan is dit de juiste plaats. Hier 3 nachten gestaan en heel veel gefietst. Het is een prachtig landschap met super fietsroutes! Je kunt hier alle kanten op met de fietskaarten die hier voorhanden zijn.

An der Prahmfähre