• november 2023

MartinToos

Goededag, Bedankt voor uw feedback. De routebeschrijving naar de badkameringang is misschien niet voldoende. We hebben kennis genomen van uw opmerking en zullen deze indien nodig verbeteren. Maar het is ook jammer dat je het avonturenbad niet hebt leren kennen. Dat zou je zeker heel leuk hebben gevonden. Misschien kom je nog een keer terug en kun je na een lange wandeling door de oude stad heerlijk ontspannen in de prachtige saunaruimte in Solemio. Hartelijke groeten Jouw pitchteam

Met een toilet en douche is het prima, maar het afvalwater en het legen van het toilet gebeurt op een andere camperplaats, die aan de Schiffertorstrasse ligt!

Gerda-Ramstedt

Hallo mevrouw Ramstedt, Jammer dat onze parkeerplaats bij het avonturenzwembad Solemio u niet beviel. Vergeet bij uw beoordeling niet dat de stad Stade deze ruimte ongeveer een jaar geleden heeft geopend om een alternatieve optie te kunnen bieden wanneer de parkeerplaats bij Schiffertor vol is. Misschien heeft u geen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om het avonturenbad te bezoeken. Sommige gasten vonden de nabijheid van de badkamer zo prettig dat ze nu specifiek naar deze plek rijden. Hartelijke groeten Jouw pitchteam

FranzKalk

Hallo meneer Kalk, Hartelijk dank voor uw goede recensie. We zijn blij dat de stad Stade iets meer dan een jaar geleden de beschikbare parkeerplaats heeft kunnen uitbreiden met de ruimte bij het avonturenzwembad. Uw positieve feedback bevestigt voor ons dat deze beslissing de juiste was. Hartelijke groeten Jouw pitchteam

• november 2023

Wohnmobilstellplatz Am Solemio