Grote, rechte plaatsen met eigen electra, water en tv-aansluiting, mocht je daar behoefte aan hebben. Net sanitair, broodjesservice e.d. via een app, zelfs een (gesponsord) welkomstpakket voor de hond. Onze plaats was buiten bereik van de wifi. Voor dit alles betaal je wel de hoofdprijs.

CalebCamper

In veel opzichten een uitstekende plek. Sanitaire voorzieningen uitstekend. Zeer vriendelijk personeel. Wij komen graag terug. Ruime plaatsen.

Pensionista

Fijne camping met faciliteiten, erg lekker rustig en schoon opgezet. heerlijke douches.

Camping Hümmlinger Land