• maart 2023

Rustige parkeerplaats aan het gemeentehuis. De gemeente verontschuldigt zich voor het feit dat er op dit moment geen gratis stroom en water kan worden aangeboden wegens verbouwingswerkzaamheden. Leuk! Er is ook ruimte voor een grote WoMo.

• december 2022

ik had het eerst 4 sterren willen geven, want dit is een prachtige cp. Maar helaas heeft de dorps jeugd het verpest door steeds de stekker eruit te trekken en op de camper te bonzen. Ik ben verkast naar een andere cp.

• oktober 2022

jammer van die paarden bak er naast andere alle sterren