eigenaar zeer onvriendelijk, douches & toilet niet schoon. rommelige camping

• november 2021

camping in tegenstelling tot wat de app aangeeft niet heel het jaar geopend. we werden erg onvriendelijk toegesproken en te kennen gegeven dat er geen plaats was en dat we konden vertrekken.

• september 2020

De ontvangst was aller vervelenst. Op het onbeschoft af.. Meneer kwam niet achter zijn buro vandaan en riep dat hij geen tijd had. Gelukkig waren er twee dames zo vriendelijk om ons op een andere camping te wijzen. Al met al een nare ervaring voor ons.

eigenaar zeer onvriendelijk, douches & toilet niet schoon. rommelige camping

• november 2021