• mei 2022

Rustige plaats, met veel wandelpaden en dicht bij de stad. Helaas bezet door ingezeten stacaravans en aanhangwagens. Jammer dat de stad geen actie onderneemt

• augustus 2020

Hallo We verbleven hier 2 nachten en het was erg stil. Overdag zijn we heel mooi naar kasteel Hückeswagen gefietst. toegang kost 30 €. de plaats is gedeeltelijk verlicht.

• augustus 2020

We hebben hier eerder gestaan en was het prima, nu lijkt het op een stalling van aanhangers en caravan. Niet echt uitnodigend. Dit keer doorgereden...

• mei 2022

• Schnabelsmühle