als enige gestaan. glasbak tegenover ingang kerkhof. heerlijk rustig.

henry en Wilma TX

We hadden onze hoogste blokken wel nodig maar dat is inmiddels wel bekend over dit terrein. Goed verlicht ook in de avond en overdag heerlijk in de zon maar ook flinke wind. Leuk speeltuintje, wandelingen en supermarkt op 5 km afstand ipv 8. We stonden er met tweeën.

• april 2023

Hier staat niet aangegeven dat het een camperplaats is, maar er staat ook geen verbodsbord. Blokken zijn nodig, het is hier erg schuin. Mooie wandelingen in de buurt.

Betty69

als enige gestaan. glasbak tegenover ingang kerkhof. heerlijk rustig.

• april 2023

• Burgstraße