• april 2023

Wij waren van plan om hier te overnachten. Toen wij aankwamen bleek er een circustent op het terrein te staan. Er was daardoor weinig plek en drukte. Dus wij zijn doorgereden.

• maart 2023

• december 2022

aan de rand van het dorp een grote openbare gravel parkeerplaats, tegen het voetbalveld aan. geen voorzieningen uiteraard, behalve 2 dixi's. wandelroute naar die Bruder-Klaus-Feldkapelle. en nog diverse andere routes. je kijkt mooi over de dalen heen en het is heerlijk rustig.

• april 2023

• maart 2023