• december 2022

FYI: Gesloten in januari. In november, december en februari op maandag en dinsdag gesloten, anders op maandag gesloten. Wij stonden hier heel rustig als onderdeel van een kleine camperbijeenkomst en werden heel aardig ontvangen en vermaakt. Simpelweg geweldig

tuppes

zeer leuke camperplaats smaandags gesloten je kunt er simpel maar goed eten .zeer vriendelijke mensen wij staan er nu voor de tweede maal en staat bij ons in de favorieten Het is een eenvoudige camperplaats met stroom

Tjong

Blijkbaar is het restaurant en ook de gratis camperplaats op maandag gesloten. We hadden ons net geïnstalleerd, maar werden nogal onvriendelijk weggestuurd.

• december 2022

Am Bikertreff