Wohnmobilstellplatz Nordkirchen

Nordkirchen, Kreis Coesfeld, Regierungsbezirk Münster, Noordrijn-Westfalen, Duitsland

Liefdevol ontworpen en zeer goed onderhouden plek. Er zijn veel verschillende zitmogelijkheden en decoratieve dingen te ontdekken. Dit wordt mijn nieuwe favoriete stop op weg naar het zuiden.

Anna-Waffel

een heel mooie, liefdevol ontworpen plek. De operators hebben hier veel moeite in gestoken. De touwbarrière is een beetje vervelend, maar je kunt ermee leven. Het kasteel ligt op slechts een paar minuten lopen. Winkelen, Aldi, Rossmann, Edeka etc. zijn ook te voet in ongeveer 5 minuten te bereiken.

Doramaria

Echt een goede plek. Alles wat je nodig hebt, is er. Heel leuk welkoms pakket. Het Schloss plus park is prachtig. Op hooguit 10 minuten lopen, zijn er supermarkten en nog wat winkeltjes. Veel fietspaden met knooppunten. Voor ons is dit echt een heerlijke plek. Geen sanitair.

Map
Green Key eco-label