ik vraag me af of dit een CP moet blijven, Staat overdag bomvol met geparkeerde auto’s en is dan niet als CP te herkennen. Het verkeer is enorm. Echter, je hoeft er niet naar te kijken als je niet wilt. Het geluid is constant. Wel prachtige fiets en wandel mogelijkheden.

W&L48

verschrikkelijk veel overlast van verkeer. continue door. om gek van te worden.

Hayoke

Voor een plek zonder voorzieningen uitstekend. Verharde ondergrond, grote plekken, gemakkelijk te bereiken, pal aan de Vennbahn en ook nog pizza en Chinees op 150 m.

W&L48

verschrikkelijk veel overlast van verkeer. continue door. om gek van te worden.

• Bahnhofstraße 1A

52159, Roetgen, DuitslandSitecode: 844