Camping Faulenbruch

Roetgen, Stedenregio Aken, Regierungsbezirk Keulen, Noordrijn-Westfalen, Duitsland

Kleine camping - centrum 200m

• Faulenbruchstraße 55

52159, Roetgen, Duitsland
  • € 18,50 • 1 apr. t/m 30 okt.

Leuke, kleine camping. Geen campervoorzieningen dus water met jerrycan en afvalwater met emmertje. Rustig. Prijs in juni 26,50 euro met stroom, afvalheffing (?), en belasting. Met de fiets naar Monchau? Heen gaat nog maar op de terugweg moet je een 15% heuvel over. Ouch.

• november 2021

Dit is een leuke kleine SEIZOENcamping, alleen geopend van april tot oktober. Deze informatie is eenvoudig terug te vinden op de website (of Google Maps) en op het informatiebord ervoor. De 1-ster-review met de gesloten poort is dus achterhaald.

• november 2021

13/11 stonden we hier voor een hermetisch gesloten poort. Bij de eerste aanblik van de plaats vroegen we ons of we hier wel wilden staan. Misschien valt het binnen nog mee maar dat hebben we niet kunnen zien. Dus maar door naar de CP bij het Bahnhof

• Stroom (unknownA)

Gerard-en-Marja

• € 18,50 • 1 apr. t/m 30 okt.

• Stroom (unknownA)