• november 2023

klein gezellige camperplaats stroom met munten sani zuil voor te lozen water 👍

Gui-renild

We zijn hier weer terug na 5 jaar. Nog steeds een fijne rustige plek net over de grens in een aardig dorp.

ariedekreij

Nog steeds een rustige, mooie cp. wel zonder sanitair maar dat hebben we zelf bij. Meer moet dat niet zijn. Elektriciteit, lozen en water innemen aanwezig. We komen elk jaar een paar keer terug.

• november 2023

klein gezellige camperplaats stroom met munten sani zuil voor te lozen water 👍