Leuke gezellige camping met goed sanitair. Plaats te klein (7 m is te klein voor een gemiddelde camper) Voetbalveld in het midden van het veld is niet de perfecte locatie, maar wij komen er graag een keer weer

• november 2023

Helaas is deze camping in de winter gesloten. Gaan in april weer open

Mooie camping voor gezinnen. Groot speelveldje, klein zwembad. Prachtig om te wandelen of te fietsen in de omgeving. Aardig personeel en schoon sanitair.

• november 2023

Helaas is deze camping in de winter gesloten. Gaan in april weer open