• november 2023

ik begrijp niet goed wat sommige mensen willen als ze met de camper erop uit gaan. wil je de luxe van thuis blijf dan thuis, wel een camper kopen maar over 0,50 cent of 1 euro melken? wij stonden al meermaals op deze plaats, aanvaarden wat de infrastructuur te bieden heeft.

Clandre

Bedankt voor uw beoordeling. Wij brengen echter GEEN kosten in rekening voor het afvoeren en doorspoelen van de toiletcassette. Het vullen met 55 liter vers water kost € 0,50. Als ervaren kampeerder weet je dat het toilet niet met de verswaterkraan gereinigd moet worden, dit leidt namelijk tot vervuiling van de drinkwaterleiding. Alle onervaren kampeerders kunnen de stapsgewijze instructies volgen op ons HollidayCleany aan- en afvoersysteem en vinden gemakkelijk de aparte kraan voor het doorspoelen van de cassette. Vanwege dergelijke hygiënische problemen bieden wij geen verswaterslang meer aan op ons bevoorradingsstation. Dus als je denkt je eigen verswaterslang in het chemisch toilet te moeten leggen, moet je zelf de vervuiling van je drinkwatertank aanpakken en dit niet doorgeven aan de volgende gast. We communiceren onze prijzen, inclusief de ter plaatse gemaakte verbruiksafhankelijke kosten, openlijk op onze homepage en wijzen er zelfs op tijdens het boekingsproces.

• november 2023

Weingut Oster & Franzen