Prima camperplek. 's Nachts erg stil en mooie wandelpaden vanuit het dorp te volgen. Legen toilet kost 1 euro, water aanvullen ook. Van de elektriciteit hebben we geen gebruik gemaakt.

• november 2023

Vrije ruimte in een prachtige omgeving. Achter het plein staat een feesthut. Daarom is het aftrekken van punten echt een grens, vooral omdat de data voor vieringen op het informatiebord staan vermeld. Hartelijk dank voor deze plek.

ThorBecker

Uitstekende camperplek met alle voorzieningen. Prima onderhouden. Zo’n plek worden we blij van. Let op. De winkels in het dorp zijn alleen in de morgen open. Prima startpunt om te wandelen. Fietsen alleen voor de echte sportievelingen.

• november 2023

Wohnmobilstellplatz Deudesfeld