• september 2020

• juli 2020

Ontvangst is vriendelijk. Echter is de camping erg gedateerd en is het sanitair niet schoon, ook dit is gedateerd. Wat betreft de natuurcamping kan ik daar niet echt in komen. De camping is omringd met een rij bomen en dat is het.

RODHAD

Hallo en bedankt voor het bezoeken van Einie Opmerkingen: De mobiele parkeerplaats is VOOR de natuurcamping (dit is achter de bomenrij). We hebben in het voorjaar een deel van het sanitair (de volgende van Mobbilplatz) gerenoveerd en investeren ook regelmatig. Mocht er iets niet schoon zijn, laat het ons dan zo snel mogelijk weten aan de receptie zodat wij het kunnen regelen. Vriendelijke groeten Jan Moritz

• september 2020

Naturcamping Vulkaneifel