wat een fijne plek. Startpunt van mooie wandel- en mountainbikeroutes. Heerlijk eten in het hotel-restaurant. Gratis staan, mogelijkheid om stroom te gebruiken. verder geen voorzieningen behalve een prullenbak bij het hotel. ideaal als je helemaal zelfvoorzienend bent.

Peter-de-Been

Heel rustig parkeerplaats aan het hotel. Mooie wandelingen in de omgeving. Zeer lekker gegeten in het restaurant en wij moesten de elektriciteit niet betalen.

Danja

Perfecte plek! Veel wandelmogelijkheden vanaf de camperplaats. Op vrijdag 29sep stonden er 14 campers, maar het was een rustige nacht. Prima gegeten in het restaurant, mooi terras. Ik kom zeker nog een keer terug!

Hotel-Restaurant Heidsmühle