• mei 2022

prima camperplaats . we hebben 10 euro betaald. stroom apart betalen maar kun je dus kiezen . vriendelijke vrouw bij de receptie , broodjes service .. heel mooi uitzicht

• mei 2020

DieFahnder

Lieve mensen, wees een beetje toleranter! Jongeren die vieren dat ze terug mogen - wat is daar mis mee? VOOR Pinksteren (en Pinksteren werd altijd gevierd!) Voor "onderzoekers" zijn uw vragen niet onderzoekend en moedig: kom hier en ik zal het verschil tussen de camping en de camperplaats uitleggen. Wat is ALLES gesloten? Bij RLP moet het sanitair gesloten blijven, dat moet duidelijk zijn. Hadden we de prijzen daarom moeten verlagen? Dat is een goede vraag ... Maar als ik de ruimte aanzienlijk minder kan innemen vanwege de corona-brede afstand, gaat er veel omzet verloren en kan ik de prijs niet verlagen. De vaste kosten zijn gelijk gebleven en ik ben er trots op dat ik mijn medewerkers niet voor kort werk heb gestuurd! Of moeten we volgend jaar niet meer bestaan? Ik wacht op de moed om rechtstreeks met mij te spreken ... Happy Pinksteren FGF

• mei 2022

• mei 2020