• december 2023

hier overnacht, alles prima in orde, nette toiletten en wij stonden op de onderste rij mooie ruime plaatsen en alles zeer duidelijk aangegeven. gegeten in het restaurant wat zeker een aanrader was, volgend jaar komen we zeker weer terug.

C&ADongen

Echt een mooi camping ! Veel voor kinderen te doen om te spelen met zand en water. Leuk restaurant en vriendelijke ontvangst met lekkere wijn. Alles mooi verzorgd en keurige moderne douche met toilet. En een prima prijs / kwaliteit verhouding.

• december 2023

Campingpark Lindelgrund