Heidenburg, Landkreis Bernkastel-Wittlich, Rijnland-Palts, Duitsland

broodjesservice,

• Bucherweg 1

54426, Heidenburg, Duitsland
  • € 21,00 • 1 apr. t/m 31 okt.

• Best Deal Camping Card, NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, CKE - Camping Key Europe, CCC - Camping & Caravan Club, CCI - Camping Card International, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

4van 5
  • augustus 2022

CampArend17

Heerlijk rustig. Voor ons ontzettend fijn. Met kinderen minder interessant. De speeltuin is gedateerd. Er is een klein zwembad om een heerlijke verfrissende duik te nemen. Sanitair vinden wij prima maar is wel aan de oudere kant. Prachtig uitzicht, vriendelijk ontvangst en fijn cafe/restaurant.

• november 2021

Let op: deze camping is open tot 1 november. Blijkbaar al 6 jaar in tegenstelling tot wat er op Campercontact vermeld staat en op hun website. Wij stonden vandaag 2 november voor een dichte poort - heel vervelend.

4van 5
  • augustus 2022

• november 2021

Gert-en-Yvonne

• € 21,00 • 1 apr. t/m 31 okt.

• Wintersport