Igel, Landkreis Trier-Saarburg, Rijnland-Palts, Duitsland

• Moselstraße

54298, Igel, Duitsland
  • € 16,00 • 1 apr. t/m 31 okt.

prima plek aan de Moezel...Direct aan fietspad... prima sanitaire voorzieningen.. En heerlijk, eenvoudige hap in het restaurant voor een zeer nette prijs.. zeker de moeite waard..

Henstra

kleine camping met prima sanitair. bij aankomst vol, maar konden wel op het trekkersveld staan. erg vriendelijk personeel. op campercontact staat een oud emailadres. omgeving prima.

zeeltje

Wij sluiten ons aan bij de laatste twee positieve reviews. Aanvullend, douchen kan voor 1 euro. Vier minuten water, ruim voldoende. Eten in het restaurant niet duur en lekker. Wij stonden voor €20,00, camper met 2 personen en elektriciteit.

Rob-Asella

• € 16,00 • 1 apr. t/m 31 okt.