Igel, Landkreis Trier-Saarburg, Rijnland-Palts, Duitsland

• Moselstraße

54298, Igel, Duitsland
  • € 16,00 • 1 apr. t/m 31 okt.

• oktober 2022

In verband met drassige grond konden we vandaag 24 oktober niet meer terecht. De camping hebben we niet kunnen beoordelen, zie dit als tip.

• augustus 2022

Voor 1 nachtje kregen we een plek op het veldje tussen tennisbaan en voetbalveld, aangrenzend aan een gemeenschappelijke parking, maar dat vinden wij met onze drie jongens niet erg. We deelden het plein met een andere caravan. Vriendelijke uitbater, die je meestal in het restaurant terugvind.

Peter-Mariska

prima plek aan de Moezel...Direct aan fietspad... prima sanitaire voorzieningen.. En heerlijk, eenvoudige hap in het restaurant voor een zeer nette prijs.. zeker de moeite waard..

• oktober 2022

• augustus 2022

Henstra

• € 16,00 • 1 apr. t/m 31 okt.