De oprit is veel te steil voor een grote camper. Onze Alpa bijna gesloopt 😠😠😠 de tent is ook dicht!!! Degene die deze plek heeft gemaakt, heeft geen idee van Womo!!!

• september 2021

zeer rustige plaats. doorgangs CP. stroom aanwezig, ook vers water mogelijk. super mooie wandelingen vanaf CP. wij stonden er op 6/9 alleen. ps: in de werkweek vanaf 6u start steenverwerkingsbedrijf op, maar voor ons geen probleem.

• september 2020

We hielden echt van de rust en de ruimte. Echt geweldig voor mensen met honden. Goed geschikt voor doorvoer. We hebben erg genoten van de rust en de omgeving. Voor mensen met honden is het geweldig. het is een goede tussenstop.

• september 2021

• september 2020