Kamperen op weiland achter motorcafe. zeer vriendelijke eigenaar. wc beschikbaar. Lekker stukje cake en koffie in het cafe.

liesbeth84

eenvoudig. maar erg rustig. vriendelijke eigenaren. s avonds aangekomen. achter het café is de parking. alles was al dicht. maar dat is geen probleem volgende dag netjes betaald. 6 euro zonder stroom .met stroom 8 euro.mooie cp voor doorreis. verder niet veel te beleven.

Verbleef hier tijdens het lange weekend van Corpus Christi. Alles dichtbij aan de Moezel, hier waren we maar met z'n drieën en zaterdag zondag stonden we alleen. Pure ontspanning! Grind is verkeerde informatie, alleen fijn gazon, z. Z. voor 3 Womos genoeg.

Parking Graffiti - Wall