Leuke kleine camperplek aan de rand van het centrum. Geen voorzieningen behalve een prullenbak. Supermarkten en restaurants dichtbij. Overdag rumoerig maar ‘s-nacht redelijk stil. Prima om te overnachten.

MaryEnHarry

Leuke plek. Je loopt zo het stadje in. Bij de VVV kreeg ik goede Info en een gratis audiotour door het centrum. Die Kyrburg opgeklommen. Na 143 treden kom je op een plateau waar je meerdere wandelingen kunt starten. Goede VVV. Prima plek. Aan de weg dus je hoort wel, verkeer.

• mei 2022

fijne plek. vlak bij centrum. max 3 campers voor een ruime plek.Er is verder niets.

• mei 2022

Am "Schmisserhang"