inderdaad was de receptie wederom te laat aanwezig. plek gevonden op de camping (camperplaats was vol en veel minder vrijstaand). sanitair werkt met code, prima schoon. gestaan aan de moezel op grote plek voor eur 23,—

AlexJolanda

Met meerdere gasten een half uur wachten bij de receptie. Daarna boeken en een plaats uitzoeken op de camping. Ruime plaatsen, met zwaar gedateerde sanitaire voorzieningen. Maar, het werkte. Mooi fietsen aan de Moesel, met goede restaurants in de buurt.

Bürstner👍

supercamperplaats.Mooi dorp met de nodige eetgelegenheden. wij stonden vooraan aan de jachthaven. Sanitair is best ok. wij komen zeker terug.

Camping Neumagen/Drohn